Algemene voorwaarden
Het Olde Woonhuus
Regeltjes: niemand houd er van, daarom houden we het graag simpel.
TOEPASSING
- Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle artikelen die je koopt in onze webwinkel Het Olde Woonhuus.
- Deze algemene voorwaarden staan op onze website.
WAT WE VERKOPEN
- Wij verkopen oude en gebruikte, maar ook nieuwe artikelen.
- Artikelen kunnen in onze winkel aan huis worden bekeken.
- De aangeboden artikelen in onze webwinkel beschrijven we nauwkeurig en vullen we aan met enkele afbeeldingen. Hierbij kunnen de kleuren op de foto afwijken van het origineel.
ONZE PRIJZEN
- Onze artikelen zijn geprijsd en voorzien van een artikelcode.
- De prijzen op onze website zijn leidend.
- Alle prijzen zijn inclusief btw, maar exclusief eventuele bezorgkosten.
UW BETALING
- In onze winkel aan huis kun je bij afhalen contant of via pin betalen.
- In onze webwinkel kun je kiezen voor meerdere betalingsmethoden.
LEVERING VAN ONLINE BESTELLINGEN
- Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald in onze winkel aan huis.
- Bestellingen kunnen worden verzonden. In dat geval worden ze door ons zorgvuldig verpakt en afgeleverd bij een vervoerder. Het risico van breuk of vermissing tijdens het transport door de vervoerder is voor risico van de klant.
- Bestellingen worden, na ontvangst van de betaling, zo spoedig mogelijk verzonden.
- Wij hanteren de tarieven van PostNL plus verpakkingskosten voor de verzending van artikelen.
- Grote of zware artikelen dienen bij voorkeur te worden afgehaald. Bezorgen is mogelijk in overleg en na betaling van uw bestelling en de bezorgkosten.
DE KOOP
- Na betaling van de artikelen in onze winkel aan huis ontvang je een kassabon.
- Online bestellingen worden per e-mail bevestigd.
- Na verzending van een online bestelling ontvang je een factuur per e-mail.
RETOUR BRENGEN OF RUILEN
- Retour brengen of ruilen van gekochte artikelen kan alleen op vertoon van een kassabon.
- Retour brengen of ruilen kan tot 14 dagen na aankoop (sale artikelen kunnen niet geruild of retour gebracht worden).
- Kosten en risico voor retourzending zijn voor de koper.
KLACHTENREGELING
22. Klachten over gekochte artikelen dien je direct nadat je de gebreken hebt geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven kenbaar te maken via: hetoldewoonhuus@gmail.com of in de winkel.
23. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, word je hiervan tijdig op de hoogte gebracht.
24. Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
GESCHILLEN
25. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de klant waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.